MENARIK ! DARI BLOG LAIN.

Friday 12 April 2013

TOP 5 REFERRAL FOR MY GIVEAWAY

Assalamualaikum..


Haiii, malam ni tergerak hati nak tengok penyumbang trafik untuk GIVEAWAY ARA CRAFT . Yelah, sebab merekalah banyak orang join GA saya. Terharu tau. Tunggu jelah hadiah ekslusif dari pihak saya ya untuk usaha gigih promosikan GA saya kali ni. Tapi nak pilih yang paaaaliiingggg TOP sebagai pemenang bertuah. Dah kata ekslusif, mestilah nak seorang pemenang je kan. Untuk pemenang bagi hadiah lain pun ada, tapi tu dipilih melalui random.org. Jom tengok 5 blog yang bakal menjadi TOP REFERRAL bagi GA saya.


Kalau tak nampak yang saya printscreen tu, ni senarai link mengikut turutannya. Jommm g terjah blog mereka semua. Biar deorang pulak terkejut dapat traffic yang banyak. Hehehe


Rasanya petua diorang dapat menyumbang traffic yang banyak kat GA ni adalah sebab diorang letak banner GA saya ni dekat sidebar blog diorang. Jadi bila ada yang berkunjung kat blog mereka, dan ramai tertarik hati nak join GA ni. Wawawa bestnya. EH kejapppppp, korang sempat lagi la kejar diorang semua ni. Ada lebih kurang 11 hari lagi sebelum GA ni berakhir. Jommmmm ajak kawan kawan reramai join GA ni. Tag mereka dan pacakkan Banner GA ni kat sidebar blog korang... Jommmmm. 

Belum join  GA? Klik ----> SINI

10 comments:

Jom berikan kritikan membina kepada ARa Craft ! :D thank you xoxo