MENARIK ! DARI BLOG LAIN.

Saturday 30 March 2013

Heart Shaped Wedding Pillow

Assalamualaikum..

Haiii korang! Saya dah balik kolej dan sekarang sedang curi curi masa menjahit sebijik bantal kat hostel. Sempatlah siap dalam masa tiga hari. Kadang kadang bawak kain merah putih tu dan jahit bunga dalam kelas time tunggu lecturer masuk. Bukan ape, kenalah pandai manfaatkan masa yang ada! Hihi. Ni first time buat bantal guna flannel berbentuk Love ni. Selalunya bentuk petak petak je tapi memandangkan nak kasik kat orang baru lepas naik pelamin, kenalah ada ilusi romantis dan sweet sikit! Jenuh jugak nak jahit sebab bentuk dia macamni maklumlah semuanya jahitan tangan.


Heart Shaped Pink Pillow with Sweet Flowers




Dikesempatan yang ada ini juga saya nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Nurul Yaqin a.k.a Kak Eqin yang sangat gojes pakai baju pengantin tu. Semoga berbahagia dengan pasangannya, Abg Fairus. Terimalah hadiah tak seberapa tapi penuh dengan kasih sayang dari saya ni sebagai pengganti tak dapat gi kenduri. 





 Bagi yang berminat nak order untuk dihadiahkan kepada pasangan pengantin baru atau kat awek ke ape ke, laju laju komen kat bawah ni ataupun terus direct cari saya kat page saya ye! Barulah rare kasik hadiah cemnihhh kat pengantin. Yedak? Psssssttt, cuba bilang ada berapa kelopak bunga kat bantal tu?



22 bijik jawapan dia! Byeeeeeee :))

2 comments:

Jom berikan kritikan membina kepada ARa Craft ! :D thank you xoxo